Dag 68 - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Wil Ven - WaarBenJij.nu Dag 68 - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Wil Ven - WaarBenJij.nu

Dag 68

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wil

08 Mei 2008 | Spanje, Astorga

DO 8 mei
Villadangos del Páramo - San Martin del Camino - Hospital de Orbigo - Villares de Orbigo - Santibáñez de Valdeiglesias -San Justo de la Vega - Astorga, 27 km (254km)

8-05-08
Hallo trouwe lezers,

DE TEKST VAN DEZE DAG STAAT OP DE ANDERE PAGINA!

• 08 Mei 2008 - 14:24

Jan:

Wel een heel beknopte versie vandaag. Toch leuk geschreven. Ik vond de foto's beter :-).Groet Jan.

• 08 Mei 2008 - 14:41

Anita Compen:

Hallo Wil,
    De foto's zeggen genoeg. Mooie plekjes doe jij aan wij blijven van jou berichten genieten. Succes verder.

Groetjes Anita.

• 08 Mei 2008 - 15:04

Nadia:

Hoi Wil
    Echt geweldig je mooie verhalen, en nu ook de foto's van de omgeving.

Petje af hoor!!! succes voor de laatste kilometers

Groetjezzz Nadia ;-)

• 08 Mei 2008 - 18:07

Wim Jansen:

Ik heb grote bewondering voor jouw pelgrims- en prestatie tocht. Om dat laatste is het natuurlijk niet begonnen, maar uiteindelijk is dat het ook wel. Vandaag zagen wij hier op ,de tv. een collega-pelgrim van jou, die wilde met een ezel als lastdier,beladen met 60 kg., ook naar Compastello. Het was een man uit het westen van het land en hij was tot Katwijk gekomen. De ezel vertikte het verder.Dan kun je toch maar beter alleen lopen.Al zou ik dat over zo,n afstand nooit kunnen. Grandioos en veel succes.

• 08 Mei 2008 - 18:53

Carla:

Ha Willem,
    Vandaag inderdaad erg beknopt, maar je bent weer ver gekomen. Gelukkig gaat het met je voet ook weer beter. De laatste kilometers. Geniet nog met volle teugen want de eindstreep komt snel dichterbij.
    Goed rusten en morgen weer veel wandelplezier.
    Doeii van ons en van mij XXX

• 08 Mei 2008 - 20:24

Henk :

Hey Wil, ik had alweer efkes nie gekeken, mede omdat we vorige week met de kids naar New York zijn geweest en daar ook onze benen onder de kont uitgelopen hebben. Was wel de moeite waard overigens. Maar het echte loopwerk staat op jouw conto en ik zie dat het goed met je gaat en dat het einde nu echt dichtbij begint te komen. De foto's zeggen veel, afgezien van pijn in je voeten moet dit echt genieten zijn!
    Over pijn gesproken, vanavond heeft Joyce mij flink te grazen genomen met een bindweefselmassage en daarop een stevige spiermassage. Die is ook nie flauw zeg! Maar ik ben blij dat zij jouw tijdelijk kan vervangen, zodat mijn stressige rug vezorgd kan worden.
    Wil, veel succes met de rest van jouw formidabele prestatietocht en tot ziens in de Hoefsmidwei!
    Groet, mede namens syl en de kids,
    Henk.

• 08 Mei 2008 - 21:36

M-J En E-L:

Goed geschreven! En verstandig!
    Schrap en verbeter veel als je schrijft!
    Krijg geen blaren op je handen en gebruik al je energie om die laatste kaartstreep nog te trekken.We genieten van je . Veel liefs,
    Erik-Lex.

• 09 Mei 2008 - 05:29

Paul En Dimphie:

Hoi Willem

• 09 Mei 2008 - 05:33

Paul En Dimphie:

Dit ging dus om de een of andere rede fout.
    Hiebij het vervolg.
    Als ik het goed lees nog 254 km. Wij zijn benieuwd hoe jij het ervaart dat de eindstreep in zicht komt. Willem, pas ook deze laatste kilometers goed op jezelf. Wij kijken nu uit naar je thuiskomst.

Knuffel van ons.