Aanvulling dag 13 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Wil Ven - WaarBenJij.nu Aanvulling dag 13 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Wil Ven - WaarBenJij.nu

Aanvulling dag 13

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wil

17 Maart 2008 | Frankrijk, Parijs

De klok wijst 20 voor 3. Om ongeveer 5 uur zal het VVV wel dicht zijn. Dus dat wordt krap aan. Er staan al 25 kilometer op mijn stappensteller en op dat moment komt Neil Diamond met 'Delirious Love' op mijn oordopje met een heel ferm tempo. Ik zet het nummer op Track Repeat. Sla mijn stok in de grond en ga met ferme pas richting St. Dizier. Mijn zere voeten spatten de kiezelsteentjes uit het looppad! Na 10 herhalingen zitten de eerste 3 km erop en ik kom in Chancenay aan. Ik heb dan al een stuk op de drukke N34 gelopen. Stevig gaat het door naar St. Dizier. De stappertjes protesteren steeds meer. Als ik voor het Hotel de Ville sta dendert Neil nog steeds in mijn oren. Maar ik ben er, het is iets over 4 uur. Aan een jongedame vraag ik naar ’t VVV. Ze brengt me er zelfs naar toe. Ze heeft er stevig de pas in. Ik heb moeite om haar bij te houden. Bij het VVV hebben ze slechts hotels in de aanbieding. Geen nood. Ik vraag te bellen naar een plaats. Akkoord, dus ik ga er heen. Ondanks dat dit een hotel is, is het wel het minste tot nu toe waar ik overnacht. Een pelgrim moet niet zeuren, dus mond dicht. Na het douchen, wassen, etc. snel een internet mogelijkheid gaan zoeken. En dat valt niet mee. Snel zeker niet, want de 33 kilometer voelde ik wel terdege. Om half 7 vind ik iets. De winkel sluit om 7 uur, dus dat wordt heel heel rap.
Straks nog een biertje en wat eten en dan gaan rusten. Morgen gaat het weer wat zuidelijker!

Tot de volgende keer.

De groeten, Wil.

  • 17 Maart 2008 - 11:00

    Carla:

    Fijn weer een berichtje van je te lezen. Hopelijk gaat het vandaag zonder regen, daar heb je gisteren wel genoeg van gehad vertelde Antonet. Tot schrijfs.
    Groeten van ons.

  • 17 Maart 2008 - 19:15

    Erik-L Marie-J:

    We zijn blij met je berichten. Kanjer.
    Liefs tot nader schrijfs.
    Marie-Jehan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2008

Twee dagen daarna ...

24 Mei 2008

Aankomst Wil

21 Mei 2008

Aankomst Wil in Dommelen

19 Mei 2008

Dag 79

18 Mei 2008

Dag 78
Wil

Actief sinds 22 Feb. 2008
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 122745

Voorgaande reizen:

11 November 2018 - 21 November 2018

Fietstocht door Israël

02 Maart 2008 - 06 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: