Dag 4 , 5 en 6 - Reisverslag uit Brussel, België van Wil Ven - WaarBenJij.nu Dag 4 , 5 en 6 - Reisverslag uit Brussel, België van Wil Ven - WaarBenJij.nu

Dag 4 , 5 en 6

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wil

07 Maart 2008 | België, Brussel

WO 5 maart
Batsheers - Warremme -Les Waleffes - Fumal - Huccorgne - Waret l'Evèque 34km
DO 6 maart
Waret l'Evèque - Andenne - Haillot - Ohey - Ciney 34km
VR 7 maart
Ciney - Custinne - Vet - Houyet - Petit Hour 26,4km

7-03-2008
Hallo iedereen.

Eindelijk weer een internetmogelijkheid gevonden, dus kunnen we weer berichten.
Ik heb gedroomd, dat de oplossing voor mijn voeten mijn oude schoenen zouden kunnen zijn. En ik moet zeggen, Marco Borsato kan zingen wat hij wil, deze keer lijkt die droom wel uit te komen. Het gaat een stuk beter. Er is natuurlijk een hoop vernield en dat heeft tijd nodig om te helen. Ben ik toch even blij dat ik die oude schoenen nog van nieuw loopwerk heb laten voorzien.
Die woensdag ging het richting Waremme. Want ik moest nog een stempel bemachtigen. Op naar het gemeentehuis dit keer. Een mooie stempel.
Buiten gekomen was ik even de richting kwijt en vroeg een een voorbijganger de weg richting Huy. Hij keek gewichtig op mijn kaart, mompelde regelmatig wat in het Frans en vroeg toen of ik met de auto was? Ik zei: 'Ja, ik zit altijd met mijn rugzak om achter het stuur!'. Hij kon de grap er wel van inzien, maar lachte wel als die spreekwoordelijke boer met zijn kiespijn. Uiteindelijk was zijn uitleg ook nog niets waard, want al spoedig merkte ik dat het verkeerd ging. En deze Belg was niet blond! Maar toch ...

Als je zo op je gemak verder loopt, je kijkt eens rond, je tracht te genieten van de omgeving, ondanks dat de onderdanen van zich laten spreken, dan kan het toch voorkomen, dat plots de nood hoog wordt. En je eigenlijk onmiddellijk uit de broek wilt. Maar op deze eenzame wegen door God's open akkers geen WC te vinden. In de verte een bossage ontdekt; er op af. Daar werd mijn ophandenzijnde omgeving-onterende-daad op voorhand bruusk afgestraft. Mijn pronte vlaggenmastje met zijn 4 parmantige vlaggetjes werd abrupt afgebroken door een dwars uitstekende tak van een boom, die ik in alle haast niet had gezien. Goed ik werd gestraft dus en dan ook nog maar de daad!
Even later heb ik in een bushokje mijn mastje maar gerepareerd. Want ik kon die extra herkenbaarheid voor de langs razende auto's van de N20 best gebruiken. Ook hier rijden ze zowat de plooien uit je broek. In het vervolg zal ik straks, in het normale leven, wat attenter zijn op voetgangers. Weer wat geleerd op mijn Camino.
Ik ben snel de N20 afgegaan, richting Fallais en via een fietspad naar Fumal. Er was een nieuw pad aangegeven naar Huccorgne. Prachtig, maar na 3 km kom je er achter dat op de laatste 40 meter de doorgang versperd wordt door een enorm hek. Geen doorkomen aan. Via een glibberig pad langs een riviertje uiteindelijk ergens op een grote weg aangekomen. Geen idee waar ik was. Uiteindelijk in Huccorgne uitgekomen. Kerk dicht en pastorie gesloten. Nergens een gîte of B&B te bekennen. Een adres gekregen in Waret-l'Evèque. Daar kon ik overnachten. Speciaal voor Santiago pelgrims. Oei, echter toch nog ruim 7 km lopen.
Een pracht overnachting: Fam Guinde. Beiden ook Compostelle lopers, maar dan in etappes. Heel vriendelijk ontvangst en heel gastvrij. Het ontbrak me aan niets. En dat voor niemandal! Bedankt fam. Guinde! Het beloofde kaarsje krijgen jullie in Lourdes.

De volgende dag, na en heerlijk ontbijt ging het richting Andenne. Ik had nog geen stempel. Op naar het gemeentehuis. Maar zij deden daar niet aan mee, moest ik maar naar het office du tourisme gaan. Loket gesloten. Maar boven hoorde ik stemmen, dus de trap maar op. Daar heb ik me van een stempel laten voorzien, door een lieftallige dame die probeerde Nederlands te spreken en heel veel moeite deed om die stempel in haar bureaulade te vinden.
Na Andenne besluit ik van de grote weg af te gaan en een binnenweg te nemen naar Ohey. En de meer kilometers maar voor lief te nemen. Ik heb het wel gehad met dat drukke verkeer. Een goed besluit. De weg was prachtig. Vlak naast de weg loopt een snel stromend riviertje. De weg gaat stroomopwaarts. Dan weer kon ik mijn stok in het riviertje steken, dan weer stroomde het een tiental meters onder mij en dat zo enkele kilometers lang. Gelijk de weg van Lourdes naar de Gavernie, die de rivier de Gave volgt naar zijn oorsprong (dit voor de kenners). In Ohey aangekomen is het nog 17,5 km naar Ciney en het is inmiddels vijf over twaalf. Een rekensommetje leert dat het tegen 4 uur zal zijn als ik in Ciney aan zal komen. En dan nog een overnachting. Vertrouwend op Saint Jaques dat hij me zal helpen, de pas er ingezet. Als ik onderweg in Sorée mijn brood aan het opeten ben, zie ik dat ik tegenover een pastorie zit. Dus dat eerst proberen. Helaas niemand thuis. Ook de buren niet. Dan maar verder dus.
Blij als ik de kerk van Ciney zie. Gevraagd waar de pastorie was aan een stel jongens. Maar die wisten van het bestaan niet af. Dan maar de kerk in, mogelijk dat daar wel iemand zou rondlopen. En zo ja, dan wist die natuurlijk wel waar de herder van de stad zich zou bevinden. En zo was het ook. De pastoor ontving me joviaal, mede toen hij de brief van pastor Schaar las. En hij raakte erdoor in verlegenheid, want de bisschop sliep op de pastorie en er was daarom geen plaats. Maar zeker bij de paters in Chevetogne! Ruim 10 km verder. Maar hij regelde vervoer voor mij. Een stempel en de zegen wilde hij nog wel geven. Echter bij de paters aangekomen bleek er geen plaats te zijn. Pater Hôtelier was ziek en er was geen vervanger. Uiteindelijk terug naar Ciney en in een broedersklooster ondergebracht. Helaas had men geen avondeten omdat ik te laat was, maar wel een ontbijt de volgende morgen. Maar Ciney bezit ook nog restaurants, dus omkomen van de honger zou niet gebeuren.
Ik kreeg er 's morgens ook nog mooi een lunchpakketje bij. Ik had besloten om het vandaag echt rustiger aan te doen. Ben al later vertrokken dan gebruikelijk en met opzet rustig gelopen. Snel buiten Ciney de grote weg af, de N982 genomen richting Custinne. In dit dorpje heb ik mijn koffie gezet en een broodje gegeten en na de voeten te hebben gemasseerd, weer op weg gegaan, de N982 nog steeds volgend naar Houyet. Op het VVV naar een overnachting gevraagd, want je raadt het al, ook hier niemand op de pastorie. Maar op het VVV van een lieve dame een B&B adres gekregen in Petit Hour. Zij informeerde eerst of er wel iemand thuis was en toen op weg gegaan. Vlak voor het VVV eerst nog even mijn bijna vergeten lunch gebruikt. Op een bankje voor het VVV, waar een heel piep klein zonnetje door de wolken trachtte te komen. Voor mij waren twee lui van de gemeentewerken Houyet bezig een verkeersspiegel aan een paal te monteren. Als er op de wereld één ras gelijk is aan elkaar, dan is het wel het ras van gemeentewerkers. Ook hier stalen zij weer de show door hun 'enorm' werktempo, hun minuten lang werkoverleg, het gigantisch lang zoeken naar het benodigde materiaal en toen uiteindelijk de spiegel tegen de paal hing, hun communicatief vermogen naar de persoon die de spiegel zou richten, om hem die spiegel die kant op te laten wijzen waarvoor hij uiteindelijk bedoeld was, nl: bestuurders van auto's helpen om het kruispunt te overzien. Gedurende mijn middagmaal slaagden zij er niet in de klus te klaren. En of ze nu al klaar zijn ....
Op mijn overnachting is het prima. Morgen weer verder. Godfried wacht in Bouillon. Maar of ik hem morgen al zal zien?

Tot de volgende keer,
Groeten, Wil

  • 07 Maart 2008 - 17:23

    Manfred:

    Ha die Wil,

    Volgens mij ben ik de eerste die je avonturen leest van de afgelopen dagen. Maar ik moet zeggen dat ik met een grote glimlach op mijn gezicht je verslag aan het lezen ben. Ziet er allemaal avontuurlijk maar byzonder goed uit. Nino is vandaag voor de eerste keer alleen naar school geweest. Hij kreeg aan het einde van de dag een 'dikke duim' sticker aangeboden. Die hoefde hij niet (zoals hij wel eens vaker dit soort gebaren afslaat), wel leuk hoor. Misschien had hij 'm aan kunnen nemen en 'm voor jou kunnen bewaren. Vooruit dan: DIKKE DUIM!!!!
    Groeten,
    Manfred (en de rest uiteraard)

  • 07 Maart 2008 - 17:31

    Elske:

    hallo ome wil

    hier weer ff een berichtje van ons! ik vindt het prachtig om je avonturen te lezen...heb bewondering voor de tocht die je maakt!! ik hoop nog veel meer mooie verhalen van je te lezen.

    liefs elske,pierre en eva

  • 07 Maart 2008 - 17:54

    Henri En Maria :

    Hoi Wil
    Vorig jaar hoorde ik van Antonet dat je de tocht in het voorjaar wilde lopen.
    Van Ralph hoorde we dat je zondag bent vertrokken en we volgen je nu elke dag.
    Wat een geweldige onderneming, we steunen je, een gebedje een kaarsje
    Sucses
    Henri en Maria Schijvens

  • 07 Maart 2008 - 18:29

    Frans Van Hetty:

    Als ik dat allemaal lees wat jij meemaakt tijdens je tocht, dan kom je nog tijd te kort. En wat die gemeente lui betreft, huldigen zij het principe van "doe niet vandaag, wat ik morgen kan laten doen". Ik verwacht dus ook dat de Damianusdreef niet van een dekkende laag zal zijn voorzien eer jij terugbent. Mischien kun je hier wel een hele bussel kaarsen voor aansteken in Lourdes.

    met de loopgroete van frans

  • 07 Maart 2008 - 19:21

    Jeannine:

    Hoi Wil, wat leuk om je bijna op de voet te kunnen volgen met je leuke verhalen. Je schrijft zo beeldend dat het bijna lijkt of we er zelf lopen. Maar gelukkig is dat niet. Knap om twee dagen 34 km te lopen. Hopelijk zijn je voeten snel genezen. Veel plezier en succes!!!

    Hans, Jeannine en Chantal

  • 07 Maart 2008 - 20:23

    Leo Van De Ven:

    Hallo Wil,
    Wat een fantastische belevenissen en dat allemaal in mijn woonland en in de omgeving die mij zo dierbaar is.Ik begin echt jaloers te worden op je dat ik deze tocht niet met je kan mee maken.Misschien zien we elkaar nog wel een keer onderweg,want het houdt mij toch wel een beetje bezig.
    Doe Godfried de groeten en hou je haaks!
    Groeten,
    Leo

  • 07 Maart 2008 - 20:48

    Paul En Dimphie:

    Ha die Willem,
    Wat een verhaal, ongelooflijk wat jij voor indrukken opdoet en ongetwijfeld ook achterlaat. Hopenlijk gaan je onderdanen zich vanaf nu beter gedragen.
    Fijn weer iets van je gehoord te hebben.
    Op naar de volgende etappe.
    Slaap ze en tot lezens.

    Liefs Paul en Dimphie.

  • 07 Maart 2008 - 21:33

    Rebecca:

    Hoi Wil,

    Ontzettend leuk om jouw enthousiaste reisverhalen te lezen. Het is écht wel iedere dag weer een avontuur...!
    Hopelijk gaat het vanaf nu beter met die trouwe onderdanen van je (daar spreekt de pedicure in mij...) nu je hen je ouwe, trouwe schoeisel weer hebt toevertrouwd.
    Ik kijk uit naar je volgende verhalen.
    Een goede reis en tot hoors,

    Groeten van Rebecca, mama van Kevin & Dave

  • 07 Maart 2008 - 21:35

    Marcel En Denise :

    Hoi ome Wil,
    Veel succes met de grote tocht. Voor je het weet ben je "ons land" alweer uit. Op naar de volgende grens. Wij volgen je berichten en lopen in gedachten met je mee. Veel groeten van Marcel, Denise, Youri, Roel, Ferre.

  • 07 Maart 2008 - 22:40

    Erik Et Marie-Jehan.:

    Kranige neef,
    We zijn net terug uit Spanje. Het land dat je einddoel is. Ze weten nu dat je eraan komt. We zijn blij met je berichten.
    Bisous,
    M-J et E-L.

  • 07 Maart 2008 - 22:50

    Jan Annie:

    HA die Wil Wij waren heel blij ,dat we weer iets hoorde van jou. Wij blijven je volgen .We wensen je neel veel wandel plezier.Hopenlijk is het nu wat rustiger op de weg . Ik zpu zeggen tot morgen .gr Jan Annie

  • 08 Maart 2008 - 07:18

    Kitty:

    Iedere morgen als ik wakker ben,ga ik eerst kijken of jij weer iets te vertellen hebt.Wat schrijf jij boeiend en grappig tegelijk.Nu ga ik naar de 10 km van Sven Kramer kijken.Doe de groeten aan Godfried in Bouillon.Ik kijk uit naar je verdere verhaen.

    Kitty

  • 08 Maart 2008 - 07:19

    Kitty:

    Sorry lettertje gemist:verhalen

  • 08 Maart 2008 - 09:23

    Carla:

    Goedemorgen, ik heb je bericht gisteravond al gelezen.Heb je er wel erg in dat je in bijna een week Belgie hebt doorkruist. Petje af!!! Hopelijk slaap je vanavond in Bouillon.
    Daar heeft ons Pa en Ma nog een rondrit met een treintje gemaakt.

    Nu weer het verslag van het schaatsen (lees dat we een familie-kijker erbij hebben )
    Eerder vanmorgen 0.4.00 uur de 500m dames, al voorspelbaar 1 Wolf 37.74 2 Wang 38.10 en 3e Gerritsen in 38.48.

    Toen de 1000m heren. De nederlanders waren nergens, Tuitert gevallen en Bos 5e, Kuipers 7e
    De eertste plaats voor Davis 1.08.99, 2e Lalenkov 1.09.39 en 3e Morrison 1.09.43.

    Toen de 10.000m heren. En jawel GOUD met een vette rand. Sven Kramer, heeft het baanrecord van Nagano verbeterd (was van Romme al 8 jaar)in 12.57.71
    Hij moest tegen Hedrick, die hij gedubbeld heeft
    Het commentaar destijds bij Romme was, van welke planeet hij kwam, misschien van Mars?? Nu vroeg men zich af of er ergens nog een planeet is waar geschaatst wordt.
    2e Fabris in 13.18.81 en weer 3e de Jong in 13.25.01

    De ploegenachtervolging dames, wat denk je ?? Jawel ook GOUD met Pauline van Deutekom, Renate Groenewold en Ireen Wust in 3.02.18. 2e Canada 3.02.86 en 3e Duitsland 3.07.55

    Dit was weer het verslag,nu nog een dag te gaan,morgen om 0.6.00 uur.

    Weer veel succes,de zon doet hier zijn best, hopelijk bij jou vandaag ook.
    Als je dit leest is het alweer avond, rust goed uit en slaap ze.

    Dikke kus van mij en de groeten van Leo
    Doeiii

  • 08 Maart 2008 - 09:30

    Raflke:

    Hey pa... geweldig die verhalen... net of ik op je schouder mee reis... !!!

    Echt volhouden papa, met je voetjes komt alles goed...!!

    Ambiance...!!

    p.s. Nog bedankt voor je smsje, deed me goed...

    Liefs je zoontje.

  • 08 Maart 2008 - 10:53

    A&P:

    Hoi Wil,

    Toen ik vanmorgen aan het stofzuigen was, moet iets doen voor de "kost" dacht ik zo van, daar is Wil voorlopig toch mooi vanaf, maar om daarom naar Santiago de Compostela te lopen is wel héél erg véél gevraagd, zeker voor mij, dus dan maar .....
    Wil het wordt steeds "leuker" om je zo te kunnen blijven volgen, wij kijken uit naar het volgende journaal.
    Heel veel plezier en geniet er met volle teugen van,hopelijk gaat het snel weer wat beter met je voeten.

    Groetjes,
    Peter..... en Alda.

  • 08 Maart 2008 - 12:37

    Wil Zv Jean D'Arc:

    Willem, Willem, Willem toch,
    Wat een power straalt uit je woorden.
    Hoop voor je dat die ene Godfried ballen heeft om in z'n soepje te doen.
    Bouillon zonder ballen is mooi nix. Heb het deze week ivm griep heel wat keren moeten ervaren.
    Schrijvend over Lourdes, breng je mij op de gedachten hoe moeilijk mijn huidig karwei is om 3 reizen naar Maria aldaar geregeld te krijgen. Maar eerlijkheid gebiedt: Jouw karwei is veel zwaarder.
    Wat een intens pakkend signaal lees ik van jouw zoon, die meldt te ervaren dat hij op je schouders zittend bij je is. Een engel!
    Salve
    Je Lourdes-makker

  • 08 Maart 2008 - 17:06

    Jan Harrie :

    Hoi Wil,

    We hebben de verslagen van de eerste dagen gelezen en de herinneringen zijn weer meteen terug. Wat betreft de blaren die gaan vanzelf over. Wij kunnen het weten. En als ze dan ook weg zijn, heb je daar geen zorgen meer over, tenminste als de voetjes goed verzorgd worden. Voor wij vertrokken kregen we van een man die we niet kenden een versje.

    Als je denkt: ,,ik ben verslagen" is je nederlaag een feit.
    Als je denkt: ,,ik zal niet versagen" win je op den duur de strijd.
    Als je denkt: ,, ik kan het niet halen" is de tegenslag op til.
    Want het overslaan der schalen, hangt voornamelijk af van Wil.
    Moedeloze gaan ten onder, door hun twijfel, door hun vrees.
    Vechters winnen, door een wonder, telkens weer de zwaarste race.
    Denk: ,, ik kan het" en dan gaat het, iedereen vindt bij wilskracht baat.
    En in zaken wint de daad het van het nutteloos gepraat.
    Als je jammert:,, ik ben zwakker dan mijn grote concurrent,
    Blijf je levenslang de stakker die je ongetwijfeld bent.
    Niet de Goliaths en de rijken tellen in de kamp voor zes,
    Maar de fermen die niet wijken, hebben vroeg of laat succes.

    Mocht het eens een keertje niet goed gaan wat best kan voorkomen, bijvoorbeeld onder het verzorgen van de zere voeten, kun je dit versje eens in je gedachten opzeggen misschien geeft dit de burger dan weer moed.We blijven je volgen en wensen je veel succes.

    Annemie,Lia,Jan en Harrie

  • 09 Maart 2008 - 06:34

    Ralfke:

    test

  • 09 Maart 2008 - 08:09

    Ralfke:

    Hey papa, de problemen met de site gister is dus gelukkig weer opgelost!!

    Zou echt een ramp zijn als ik je zo niet meer kon volgen.......

    Leuk dat ik je gister even gesproken heb, deed me goed.

    Lieve papa nog succes vandaag en ik lees hoop ik zo vlug mogelijk weer een berichtje van je!!!

    Ambiance ralfke...!

  • 09 Maart 2008 - 08:39

    Gabi:

    Ha papa,
    Fijn dat je er weer bent! Gisteren je site niet bereikbaar en daarom vannacht enorm over je gedroomd ... maar gelukkig loop je gewoon door en wij vliegen weer met je mee!

    Dikke kus Manfred, Gabi en drie kleine engeltjes

  • 09 Maart 2008 - 09:49

    Carla:

    Goedemorgen,
    Ik hoop dat je goed geslapen hebt en dat je vanmorgen weer met gelukkige voetjes vertrokken bent.

    Ik heb de laatste dag van het schaatsen er ook weer opzitten. De eerste afstand was de 1000m dames waar Nederland weer een medaille veroverde, brons voor Gerritsen in 1.16.35, goud voor Friesinger 1.15.37 BR en zilver voor Groves 1.16.01

    1500m heren was erg spannend, iedereen dacht dat Davis het weer zou winnen, dus niet. Goud voor Morrison (1.45.22 ), moest tegen Kramer en had veel voordeel op de kruising. Zeker de laatste, Kramer kwam uit de binnenbocht richting naar buiten en Morrison pal achter hem aan.
    Sven maakte op het laatse rechte end nog veel goed,maar helaas kwam net te kort met een tijd van 1.45.32 dus zilver, overigens dezelfde tijd voor Davis.

    Toen de ploegenachtervolging voor de heren. Hier was Nederland echt veruit de beste. GOUD voor Kramer, Oldeheuvel en Wennemars 3.41.68, zij reden tegen de Noren.
    2e werd Italie 3.46.77 en 3e Duitsland 3.47.71.

    Mooie wedstrijden en volgend jaar weer naar Thialf!!!!

    Nu gaan we jou reis weer verder volgen en kijk uit naar je volgende bericht. Je houdt ons wel bezig maar dat is wel prettig hoor!!
    Voor vanavond slaap lekker en morgen weer met frisse moed verder.

    Liefs jezus xx

  • 09 Maart 2008 - 10:00

    Carla:

    Nog even wat vergeten.

    De 5000m dames. 1e Sablikova 6.58.22 BR,
    2e Hughes 7.04.79 en 3e Groves 7.04.94. De nederlanders kwamen niet verder dan 6e Groenewold, 8e van Deutekom en 9e Valkenburg.

    Bij de 1000m dames waren de overige nederlanders 5e van Deutekom en 9e Wust.

    Doeiii

  • 09 Maart 2008 - 11:24

    Ad En Ans De Fouw. :

    Hallo Wil,

    Wat mooi om je verhalen te lezen, jij kunt 't prachtig verwoorden!Spannend ook wel, omdat je waarschijnlijk toch nog veel tegen zult komen,wat je van te voren niet kon weten.
    Succes met de voetjes, we gaan je volgen!

    Groetjes ad en ans de fouw.(zus van jan.)

  • 09 Maart 2008 - 13:24

    Paul En Dimphie:

    Ha die Willem,
    daar is ie gelukkig weer.
    Was gisteren wel even schrikken dat we je niet meer konden vinden.
    Zeker zo gezellig als we je kunnen volgen. Kijken uit naar je volgende belefenissen.
    Pas goed op jezelf, tot lezens.
    Knuffel van ons.

  • 09 Maart 2008 - 16:37

    61 En 63:

    Hoi Wil, wij zitten hier een beetje bier en wijn te drinken, en denken eraan hoe zwaar! jij het hebt bij godfried. De connectie die we nog hebben is via de maas, die daar ook "loopt". De site was even een probleem doch dat is weer opgelost. Ik heb vernomen dat de gemeente "lui" toch met hun spiegeltje zijn gereed gekomen. Maak geen haast bij godfried, want die is niet thuis, die is op jacht in de fogesen. tot de volgende keer, en alvast welterusten.

    frans paul hetty en dimphie

  • 09 Maart 2008 - 17:33

    Eric Janssen:

    Ik lees dat je vrijdag 7 maart door Vet bent gelopen. Ik begrijp het wel dat je het Vet vindt dat je al zo Ver bent ;-)

  • 09 Maart 2008 - 17:56

    Sip En Gonnie:

    Hallo Wil
    We zijn blij dat de site weer normaal
    zijn werk doet,zodat we je weer kunnen volgen.
    De eerste week zit erop en is volgens ons
    nog niet zo slecht gegaan op een paar
    schoenprobleempjes na,maar die heb je al
    opgelost.
    We zijn gisteren even in Roermond geweest
    bij Maria op het Zandt en hebben een kaarsje aangstoken speciaal jou en de
    achterblijvers.

    Nog veel wandelplezier en we blijven je
    volgen.

    groetjes



  • 09 Maart 2008 - 18:50

    Wim:

    Hoi ome Wil,

    Een volgende wandelaar is in de familie opgestaan. En nog wel een slaapwandelaar. Het is onze Rein. Anja heeft alleen ondervonden dat hij niet zo'n moeite doet als jij om een geschikt plaatsje te vinden om zijn behoeften te doen. Hij is uit bed gestapt en de dichtsbijzijnde muur was voor hem al goed genoeg. Misschien kun je hier iets mee.
    Groeten en wandelze,
    Wim

  • 09 Maart 2008 - 19:28

    Lucia En Ronald:

    hallo wil
    we hebben je op het net gevonden en zullen je nu gaan volgen. Ultreia
    lucia en ronald uit vessem

  • 09 Maart 2008 - 20:11

    Hans Van Leeuwen:

    Hoi Wil,

    Keileuk om die berichten van je te lezen en ik zal dat de komende tijd zeker blijven doen. 't Is knap wat je onderneemt en ik hoop echt dat je geen last van allerlei ongemakken zult hebben. Heel veel succes verder, loop ze en van mijn kant uit "tot lezens".

    Hans

  • 09 Maart 2008 - 20:19

    Joyce:

    Hoi Wil, ik ben al je reisverhalen aan het lezen, geweldig. Je schrijft zo leuk, ik geniet ervan en zie me naast je lopen, alleen word ik niet moe en krijg geen blaren. Hopelijk jij ook niet meer, als je terug bent geef ik jou wel een goeie behandeling. Ik neem in ieder geval mijn petje voor je af. Je weet waar je aan zou beginnen en het lukt je ook wel, je hebt je goed genoeg voorbereid. Geniet van alles wat je tegenkomt. Heel veel succes met de wandeling.

    je vriendinneke

  • 10 Maart 2008 - 11:03

    Geert Van De Haterd:

    Dag Wil,

    Je beschrijvende ontboezemingen zijn een 'lust voor het oog'; zelfs bijna 'gezellig' om ze te lezen terwijl dat niet de juiste omschrijving is die de lading dekt.
    Met respect en sympathie zie ik uit naar je vedere reisverslagen. Succes met de 'pootjes' (in die ouw schoen).
    Toi Toi !!

  • 10 Maart 2008 - 11:52

    Anne Schellens:

    Beste Wil, Wat een fantastische stuk heb je al achter de rug (letterlijk) Het is enig om je verhalen te lezen. Houd goede moed. Wij hebben goede uitslag gekregen in zkh. We denken aan je, blijven je verhalen volgen.
    Groeten Von en Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2008

Twee dagen daarna ...

24 Mei 2008

Aankomst Wil

21 Mei 2008

Aankomst Wil in Dommelen

19 Mei 2008

Dag 79

18 Mei 2008

Dag 78
Wil

Actief sinds 22 Feb. 2008
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 122747

Voorgaande reizen:

11 November 2018 - 21 November 2018

Fietstocht door Israël

02 Maart 2008 - 06 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: