Twee dagen daarna ... - Reisverslag uit Dommelen, Nederland van Wil Ven - WaarBenJij.nu Twee dagen daarna ... - Reisverslag uit Dommelen, Nederland van Wil Ven - WaarBenJij.nu

Twee dagen daarna ...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wil

26 Mei 2008 | Nederland, Dommelen

MA 25 mei
Dommelen

25-05-2008
Hallo trouwe lezers,
Na twee dagen tot rust te zijn gekomen en alles nogmaals eens rustig de revue is gepasseerd, beleef ik de hartelijke ontvangst in de Hoefsmidwei van afgelopen zaterdag nog steeds keer op keer.
Niet alleen de aanwezigheid van al die mensen heeft een geweldige indruk op me achter gelaten, maar ook de attenties, in diverse vormen heb ik zeer op prijs gesteld. Gelukkig dat het lange wachten voor jullie door de catering werd goed gemaakt. Degene die ik niet persoonlijk heb kunnen spreken, zal ik ongetwijfeld nog wel eens tegen het lijf lopen. Voor mij was de ontvangst op deze plek de uiteindelijke afsluiting van mijn pelgrimstocht die op dezelfde plaats op 2 maart begonnen werd. Met het afsluiten van mijn camino, wordt ook jullie 'camino' beëindigd.

Mede ook namens Antonet, bedankt voor jullie warme belangstelling.

Tot ziens, Wil

  • 26 Mei 2008 - 20:38

    Jeannine:

    Wil, ik was blij dat we erbij mochten zijn bij je thuiskomst.

    Groetjes, Hans, Jeannine, Chantal

  • 27 Mei 2008 - 06:11

    E-L Et M-J.:

    Wil,via de film konden we getuigen zijn van je aankomst.
    Bedankt voor je verslagen en we zijn blij dat je gezond en wel weer thuis bent aangekomen.

    Un baiser pour toi et toute la famille.

    Marie-Jehan et Erik-Lex.

  • 27 Mei 2008 - 06:53

    Kitty:

    Toch nog een email vanmorgen.Helpt bij het afkicken,want alle dagen dat jij de camino liep was mijn eerste werk 's morgens je prachtige indrukwekkende verhalen lezen.Bedankt.

  • 27 Mei 2008 - 07:23

    Marga Luiijf:

    Welkom thuis Wil ik kon er helaas niet bij zijn afgelopen zaterdag maar gefeliciteerd en via het filmpje op youtube kon ik het toch nog meemaken groetjes en tot ziens Marga

  • 27 Mei 2008 - 11:53

    Elke:

    hallo wil!
    ich lese weiter deine berichte und langsam werde ich auch schneller. habe eben schon toni angerufen, damit er sich den film von deinem heimkommen ansieht! wie schön!!
    nun habe ich ein problem, und ich hoffe du kannst mir helfen! ich habe post von thomas bekommen. leider habe ich seine adresse nicht aufgeschrieben aber stattdessen eine falsche telefonnummer!!! ich würde mich gerne bei ihm melden. könntest du mir bitte seine adresse, oder mail-adresse, oder telefonnummer per mail zukommen lassen? das wäre nett! ich würde mich gerne bei ihm melden.
    auf der landkarte habe ich gesehen, dass wir gar nicht weit auseinander wohnen. ich werde mich im sommer mit doro und toni treffen; vielleicht vergrößern wir dieses treffen, und wir sehen uns alle wieder?!
    ich schreibe dir nun nochmal meine mail-adresse auf (elke.kotthoff@web.de) und hoffe du liest diese nachricht, damit ich mich möglichst zeitnah bei tom melden kann...vielen dank, und viele liebe grüße zu dir und deiner familie! elke.

  • 27 Mei 2008 - 13:36

    Joke Gr Kouwenberg:

    Hoi Wil.
    Flimmpje heb ik niet gezien want dat werkte niet bij mij maar het stukje in de keant was ook mooi vanmorgen nou de groeten maar weer en tot ziens
    Joke,

  • 27 Mei 2008 - 16:28

    Jos En Antoinette:

    We zijn per toeval op jouw site terechtgekomen, en zijn deze elke dag gaan volgen. We hebben genoten van je reisverslag. Je kon alles zo mooi omschrijven ,zeker ook over vroeger, wat herkenning bij ons opriep. Nogmaals gefeliciteerd met deze prestatie. We missen nu,het gauw even kijken of er al iets van "van der Ven "op de computer staat. Groeten van Jos en Antoinette de Bont uit Waspik.

  • 27 Mei 2008 - 16:32

    Gerard Schellens:

    Vriend, proficiat
    Een late reactie omdat we op vakantie zijn geweest.
    We spreken elkaar met Handel.

    Gegroet Fam. Schellens

  • 27 Mei 2008 - 17:26

    Conny:

    Dankzij Youtube toch je thuiskomst mee kunnen maken. Wat een warm onthaal! Ook het stukje vanochtend in de krant is mooi.
    Dromen zijn bedrog?... Jij weet nu wel beter.
    Geniet nog maar lekker na, samen met Antonet, je kinderen en kleinkinderen.

  • 28 Mei 2008 - 16:44

    Toon Ras:

    Ha Willem,

    het is wel even wennen zo zonder je verhalen. Zaterdag was ik helaas niet in Dommelen, maar ik geloof graag dat je aankomst aldaar het nodige los heeft gemaakt. Je hebt nu fijn de tijd om uit te rusten, samen met Antonet. En dan natuurlijk "op naar ons geliefde Handel". Wil nogmaals proficiat, dank voor je geweldige verhalen, we hebben genoten.

    Groet,

    Toon Ras

  • 29 Mei 2008 - 20:51

    Anke:

    Hallo Wil,
    ich habe Dir sehr gerne geholfen und hoffe, dass es Dir wieder gut geht, Du gut in Holland gelandet bist und wir uns bald mal kennenlernen. Danke, dass Du auf Thomas "aufgepasst" hast *smile*

    Viele Grüße
    Anke

  • 01 Juni 2008 - 13:02

    Ludo Janssens:

    Dag Wil,
    Ik ben een dag na jou (op 3 maart) vanuit Veldhoven richting Santiago vertrokken.
    Wij hebben elkaar ontmoet in Vezelay (Maison de Bethanie) op paaszaterdag en met pasen zijn we 's morgens nog een eindje samen opgelopen tot St Pere.
    IN je weblog lees ik dat jij ook op zaterdag met de bus in Eindhoven ben teruggekeerd. Ik ben alleen later (In San Sebastian) opgestapt. Spijtig dat we elkaar niet herkend hebben. Ik denk dat we veel hadden kunnen bespreken.
    Daarom: nu eens geen "buen camino" maar een "Goede aanpassing" aan het leven thuis.
    Ludo

  • 16 Juli 2008 - 23:19

    Eric:

    Vergeleken met 'n jaar geleden lijkt mij de Nijmeegse 4-daagse nu 'n ommetje voor je. Zet 'm op Wil en vrijdag op naar de eindstreep!

  • 01 Oktober 2008 - 06:15

    Heinz:

    Hallo Wil
    hier ist Heinz aus der Schweiz. Bitte sende mir deine Mail-Adresse auf boog@gmx.ch. Es geht mir sehr gut. Es würde mich freuen, wenn du dich melden würdest. Ich hoffe du erinnerst dich an mich. Vor Cizur Menor haben wir uns getroffen und dann das Spaghetti-Essen mit Vincent.
    Gruss Heinz

  • 03 Juli 2010 - 17:32

    Wil Rombouts:

    Hoi Wil,

    Ik weet dat het al weer een tijd geleden is dat ik jou en je vrouw heb gezien, en jullie zoon ralf en raninka (of schrijf je dat anders) zie ik de laatste tijd ook niet veel meer. wel jammer; we zagen hun af en toe eens bij "de bel" in Valkenswaard maar daar komen wij zelf eigenlijk ook niet zoveel meer. We hebben nog niet zo heel erg lang eens afgesproken dat ze naar ons nieuw gebouwde huis in Belgie zouden komen kijken (en dan lekker even doorzakken en even naar Lommel centrum een paar terrasjes doen natuurlijk), maar daarna heb ik hun niet meer gezien of gesproken.Ik zat zomaar wat weg te dromen voor mijn laptop en dacht plotseling aan jullie dus ik heb je naam zomaar op google ingetoetst. Vond het heel leuk om je zomaar tegen te komen. Vraag mij af hoe je het kunt opbrengen om zomaar even zo'n tocht te doen. Meer tekst gaat niet, dus mail eens. Wil.gr aan rlf

  • 05 April 2011 - 13:32

    Greet:

    Hallo Wil

    Onlangs heb ik je boek gelezen, wat prachtig was dit. (geleend van Ina uit HHW). Vooral dat je dichtbij Lourdes was etc. Echt het WARME Lourdesgevoel kwam helemaal terug.
    Zelf ben ik sinds 2002 betrokken met onze Lourdeswerkgroep in Obdam, vandaar. Ik heb bewondering voor jou en je vrouw dat je deze zware tocht hebt volbracht, klasse hoor. Misschien
    ontmoeten we elkaar ooit eens in Lourdes. Een lentegroet van Greet


  • 12 Maart 2013 - 22:49

    Arthur:

    Hallo Wil,

    Bedankt voor de indrukwekkende lezing in de Bibliotheek Valkenswaard!

    Groet,

    Arthur

  • 21 Maart 2013 - 12:53

    Mary:

    Hallo Wil,

    Ik heb met veel plezier je lezing gevolgd in de bibliotheek in Valkenswaard en je boek gelezen. Het was net of je zelf een beetje met je mee liep naar Santiago. Je hebt een erg leuke manier van schrijven.

    Ik hoop zelf nog een keer deze tocht te mogen lopen, maar voorlopig ga ik eerst mee op bedevaart naar Handel a.s. juni.

    Groetjes,

    Mary

  • 04 Oktober 2014 - 23:54

    Rob En Margriet Akkermans:

    hoi Wil,
    wij zijn nu in Santiago de Compostela,hebben jouw boek en verslagen van ook andere gangers gelezen.
    We volgenn zo veel mogelijk de weg 'maar dan wel met de auto en caravan.We gaan nu terug via Lugo ,Vegade Valcarce,Ponferrada,Leon ,Burgos,Logron,Plamplona,st Jean de Pied dePort daarna maken we weer een planning.
    Toch goed dat we ook jouw verslag nog kunnen mee nemen naar onze rit van Dommelen naar Santiago.d.C. en terug (alleen Dommelen ligt wel in Brabant en niet in Belgie,Ha,Ha) zie google!

    Groeten Rob en Margriet Akkermans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dommelen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2008

Twee dagen daarna ...

24 Mei 2008

Aankomst Wil

21 Mei 2008

Aankomst Wil in Dommelen

19 Mei 2008

Dag 79

18 Mei 2008

Dag 78
Wil

Actief sinds 22 Feb. 2008
Verslag gelezen: 3248
Totaal aantal bezoekers 122481

Voorgaande reizen:

11 November 2018 - 21 November 2018

Fietstocht door Israël

02 Maart 2008 - 06 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: