Aankomst Wil - Reisverslag uit Dommelen, Nederland van Wil Ven - WaarBenJij.nu Aankomst Wil - Reisverslag uit Dommelen, Nederland van Wil Ven - WaarBenJij.nu

Aankomst Wil

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wil

24 Mei 2008 | Nederland, Dommelen

Hallo lieve trouwe lezers,

Ik heb Wil net gesproken en zijn reis verloopt voorspoedig.
Verwachte aankomsttijd in Eindhoven is tussen 3 uur en half vier, zoals gepland.
Rond die tijd zijn jullie allen welkom in de Hoefsmidwei.

Groetjes Antonet

• 24 Mei 2008 - 11:37

Jan & Francien:

Ok Antonet, bedankt voor de update
    Groeten en tot straks

Diny:

Wil,
    Welkom thuis.
    Alle goeds voor jullie.
    Geniet er maar lekker van

• 24 Mei 2008 - 11:48

E-L Et M-J.:

VAN HARTE WELKOM WIL,

SAMEN MET ANTONET, DE KINDEREN EN VRIENDEN WENSEN WE JULLIE EEN GROOTS FEEST TOE.

BEAUCOUP DE CÂLINS,

Marie-Jehan et Erik-Lex.

• 24 Mei 2008 - 11:55

Dorry En Frans:

Beste Wil,
    Welkom thuis in Dommelen, veel plezier met het wennen aan het weer samen met Antonet en de rest van de familie zijn.

• 24 Mei 2008 - 12:51

Kitty En Nasser:

WELKOM THUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 24 Mei 2008 - 17:02

Kitty En Nasser:

Bedankt Antonet voor de uitnodiging om aanwezig te mogen zijn bij de aankomst van Wil.

• 24 Mei 2008 - 18:11

Frans Van Hetty:

even wat foto's gemaakt van de aankomst, deze zijn leuker dan het vertrek. En dan is het moment daar dat Wil d'n Hoef binnenloopt. Wat een ontlading voor iedereen, en mij ook natuurlijk. Wat een avontuur wordt hier afgesloten, enorm. Wil, geniet van de aandacht en de verhalen, we spreken elkaar nog wel.
    the eagle has landed.

Dit is het daarmee ook het laatste bericht van

frans

• 24 Mei 2008 - 19:09

Guy & Irene:

Welkom thuis en geniet nu van de ontvangst !

• 24 Mei 2008 - 23:13

Harriëtte Vd Wielen:

Beste Wil,

Petje af, je hebt 't voor elkaar !

• 25 Mei 2008 - 20:10

Elke:

wil, welkom thuis!!
    ich lese gerade kreuz und quer durch deine berichte; meine mageren niederländisch kenntnisse setzen mir hier und da grenzen. trotzdem ist es so schön zu lesen, wie du die tage verbracht hast. ich habe mich richtig gefreut meinen namen zu lesen. in palas de rei hast du vergessen unseren plan aufzuschreiben. wir wollten doch die pfeile auf der straße verändern....:-)es war ein schöne zeit, und ich habe mich sehr gefreut dich, euch vor meiner abreise nochmal zu treffen.
    ich hoffe, du bist gut zu hause angekommen. und ich hoffe deiner frau gefällt das armband! sag ihr, dass wir alle begeistert waren.
    vielleicht hören wir nochmal voneinander. ich schreibe hier mal meine mail adresse rein. elke.kotthoff@web.de. hast du die mail adresse von thomas? vielleicht schickst du sie mir mal.
    ich wünsche dir eine gute zeit und weiterhin buen camino! viele liebe grüße, elke

• 25 Mei 2008 - 21:38

Rebecca:

Wil, fantastisch gedaan!

Antonet, geweldig dat hij weer thuis bij jouw is na zijn enorme prestatie!

Gabi & Ralf, wat moeten jullie trots en gelukkig zijn...!

Wil & Antonet, tot ziens,

Rebecca Sanders

• 26 Mei 2008 - 08:58

Joke Groenenkouwenbe:

Hoi Antonet en Wil,
    Fijn weer thuis te zijn??
    Veel te vertellen en dan weer voot bereiden voor Handel zeker??
    Misschien zie ik je daar dan wel e n anders bij aankomst in Valkenswaard het ga jullie goed. Nou de groeten uit Bergeijk Joke

• 30 Mei 2008 - 10:25

Karin:

Hoi Wil,
    Met kippenvel op mijn armen heb ik het filmpje van je thuiskomst bekeken. Wat een geweldige prestatie heb je geleverd. Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat de Camino je hebt gebracht wat je zocht en dat je nu je pad zonder de gele pijlen kunt vervolgen. Geniet, wees gezond en gelukkig en ik wens je alle goeds voor de toekomst.
    Warme groet, Karin Slagter
    St jean pied de port (22 april)