Aankomst Wil in Dommelen - Reisverslag uit Dommelen, Nederland van Wil Ven - WaarBenJij.nu Aankomst Wil in Dommelen - Reisverslag uit Dommelen, Nederland van Wil Ven - WaarBenJij.nu

Aankomst Wil in Dommelen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wil

21 Mei 2008 | Nederland, Dommelen

Hallo lieve trouwe lezers,

Nu eens een berichtje van mij. Ik wil jullie allemaal heel hartelijk danken voor de steun die jullie ons gegeven hebben de afgelopen drie maanden. Het was geweldig, zoveel belangstelling en lieve woorden voor Wil maar ook zeker voor mij.
Zaterdag 24 mei is het dan zover, dan komt hij weer aangelopen in Dommelen.
Iedereen die Wil wil verwelkomen is dan ook zaterdagmiddag van harte welkom in de Hoefsmidwei.
Volgens zijn reisschema zou hij om half vier in Eindhoven zijn. Of dat gaat lukken dat zullen we maar af moeten wachten.
Ik zal rond één uur even contact met Wil hebben en dan wel van hem horen of ze nog op schema liggen.
Als ik hem gesproken heb, zal ik het laatste berichtje op deze site zetten met daarin de vermoedelijke aankomsttijd. Iedereen mag natuurlijk ook even naar mij bellen.
Nogmaals hartstikke bedankt allemaal en misschien tot aanstaande zaterdag.

Liefs, Antonet

  • 21 Mei 2008 - 20:13

    Paul En Dimphie:

    Wij zijn zeker van de partij.

  • 21 Mei 2008 - 20:18

    Wil Zv Jean D'arc:

    Hallo vriendelijke Antonet,
    Geweldig om met jou rechtstreeks te communiceren.
    Wat een kanjer van een Willem heb jij.
    Zo'n prestatie én dan ook nog een boeiend relaas schrijven.
    Het was deze week als een fil, die plotseling eindigde.
    Helaas kan ik me niet mengen in het grootse ontvangst, dat jij, jouw kinderen en allen hem zullen bereiden. Vrijdag ga ik naar Lourdes.
    Hoop daarna vlug contact te maken.
    Lieve groet,
    Wil

  • 21 Mei 2008 - 20:20

    Wil Zv Jean D 'arc:

    Het was deze week als een FILM, die plotseling eindigde.

  • 21 Mei 2008 - 20:58

    Joyce:

    Hallo Antonet, dank zij jouw steun heeft Wil zijn droom kunnen waarmaken. Ik probeer zaterdag aanwezig te zijn.

    groetjes en tot dan

  • 21 Mei 2008 - 22:00

    C. De Laat:

    Wil, ik gun je een zeer hartelijke ontvangst na zo'n geweldiger prestatie.
    Nogmaals van harte en teer er nog lang op.
    Ine en Cock de Laat

  • 22 Mei 2008 - 05:18

    Kitty:

    Wat fijn Antonet,dat je even laat weten ,wanneer Wil aankomt,want ik denk dat veel fans deze held willen aanraken.

  • 22 Mei 2008 - 06:00

    Carla:

    Ook wij zullen er zeker zijn!!!

  • 22 Mei 2008 - 06:49

    Ralfke:

    Hey mama.... NATUURLIJK zijn wij van de partij......... Ben blij als ik papa weer even kan vasthouden... Heb hem erg gemist...! Ik zeg 1 woord....AMBIANCE..!!

    Liefs je zoontje...

    En ohja en de Bereboot.

    x

  • 22 Mei 2008 - 06:56

    John:

    als het na vier uur lukt kom ik graag, heb hem al niet uitgezwaaid.
    moet hem op ze minst dan binnen halen.
    wacht op je bericht.
    groeten john.

  • 22 Mei 2008 - 07:05

    Jeannine:

    Hoi Antonet, ik kom zeker. Leuk dat we allemaal mogen komen.

    Groetjes, Jeannine, Hans en Chantal

  • 22 Mei 2008 - 08:13

    Diny:

    Ik wens jullie een bijzonder, geweldig, ontroerend, fijn magnifiek en fantastisch weerzien.
    Geniet maar lekker van elkaar.

  • 22 Mei 2008 - 10:42

    Henk Smits:

    Antonet.

    Lijfelijk ben ik niet aanwezeig maar ik denk wel aan jullie.
    Verwen je hem een beetje???

    Groetjes

    Henk

  • 22 Mei 2008 - 11:50

    Anne:

    Hoi Antonet,
    wat een grandioos idee, helaas ben ik niet aanwezig, omdat ik die dag werk tot 17.30 uur. Geniet in ieder geval samen!!!
    groeten Von en Anne

  • 22 Mei 2008 - 13:37

    Kick En Hanny:

    Hallo Antonet,
    Ook voor jou hebben we bewondering. Jij hebt Wil toch al die maanden moeten missen en je zult soms ook wel bezorgd zijn geweest. Ook voor de kinderen en kleinkinderen heerlijk dat hij weer naar huis komt. Het zal zaterdag een heel ontroerende ontvangst worden. Helaas kunnen we er niet bij zijn want we gaan een weekje op vakantie.
    Doe Wil vooral de hartelijke groeten en tot ziens.
    Groetjes

  • 22 Mei 2008 - 15:54

    Francien En Jan:

    Lieve Antonet, leuk dat je via deze weg de thuis komst van Wil aankondigt. Wij komen graag. Tot zaterdag. Francien en Jan

  • 22 Mei 2008 - 16:32

    E-L Et M-J.:

    Chère Antonet,

    Nous nous abstinons de venir le samedi après-midi à cause du distanse forte.
    Nous seront quand même très près chez vous avec notre coeur.

    Mille tendresses à tous.
    Nous vous embrassons bien des fois.

    Marie-Jehan et Erik-Lex.


  • 22 Mei 2008 - 17:55

    Frans En Hetty:

    Zeker weten dat wij op straat staan,wij hebben Wil mee uitgezwaaid,en wij zullen er zeker zijn om hem weer te verwelkomen.
    Fijn he Antonet,dat je mannetje weer bijna thuis is.
    liefs Hetty.

  • 22 Mei 2008 - 18:22

    Sip En Gonnie:



    hallo antonet

    wij vinden het hardstikke leuk
    om wil te verwelkomen,dus we zijn er zeker.

    groetjes

  • 22 Mei 2008 - 18:31

    Eric:

    Antonet, nog 2 nachtjes slapen... alleen! Geniet ervan. Tot zaterdag.

  • 22 Mei 2008 - 18:45

    An Dordrecht:

    Lieve fam.Van de Ven, ik ken jullie niet persoonlijk, maar heb elke dag het prachtige verhaal van Wil gelezen. Ik kreeg deze website op van een vriendin die op dit moment in Astorga zit op weg naar Santiago en dankzij de prachtige verhalen van Wil kan ik me nog beter in haar situatie verplaatsen. Hartelijk dank voor deze mee-beleving. Een heel feestelijke thuiskomst en veel goeds gewenst voor nu en eventuele volgende "pelgrimages".

  • 22 Mei 2008 - 19:08

    M. Et Y. GUINDE - :

    Un grand merci pour votre carte postale de Saint Jacques de Compostelle. Sincères félicitations pour votre courage malgré les intempéries. Nous avons suivi votre pélerinage chaque semaine sur votre site, ce qui nous a fait un bon exercice de néerlandais !!Merci de votre exemple. Nous prenons à nouveau la route le 1° juin. ULTRAÏA !!


  • 22 Mei 2008 - 20:34

    Henri En Maria:

    Hoi Antonet, wat fijn dat Wil weer bijna thuis is, geniet van de aankomst als we kunnen komen we ook even
    Groetjes

  • 23 Mei 2008 - 15:07

    Dian Evers:

    Beste Antonet,

    Ik wens jullie een hele fijne thuiskomst,

  • 23 Mei 2008 - 20:19

    Jos En Heidi:

    Antonet,
    Nog even en je kunt hem weer lekker knuffelen. Ook van jou een geweldige prestatie, zonder jou had hij dit nooit kunnen volbrengen!
    Hele fijne dag morgen!

  • 27 Mei 2008 - 05:39

    Jack:

    Hoi Wil,

    Fijn dat je er weer bent. Aan de zijlijn heb geprobeerd af en toe eens iets op te vangen van je tocht. Het moet wel een heel speciale ervaring zijn om zo en zo lang onderweg te zijn. Tijd voor bezinning krijg je zo wel.
    Achteraf gezien ben ik een kee vlak bij je geweest d.w.z. op zo'n 80 km afstand. Jij was toen in de buurt van Nevers en ik zat in Arleuf, zo'n 80 km zuidelijker. Wat was het toen een slecht weer (met Pasen). Als ik het toen geweten had dan was ik je zeker even komen opzoeken.
    Geniet van het feit dat je deze tocht hebt mogen maken en sterk maar weer wat aan (ik heb begrepen dat je toch wat lichter bent geworden).
    We spreken elkaar binnenkort.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dommelen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2008

Twee dagen daarna ...

24 Mei 2008

Aankomst Wil

21 Mei 2008

Aankomst Wil in Dommelen

19 Mei 2008

Dag 79

18 Mei 2008

Dag 78
Wil

Actief sinds 22 Feb. 2008
Verslag gelezen: 551
Totaal aantal bezoekers 122480

Voorgaande reizen:

11 November 2018 - 21 November 2018

Fietstocht door Israël

02 Maart 2008 - 06 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: